Saturday, March 26, 2016

Utusan raih anugerah - Utusan Malaysia

KUALA LUMPUR 26 Mac - Penganjuran Utusan Business Awards 2015 pada awal bulan ini dilihat sebagai kejayaan besar Kumpulan Utusan sekali gus mengangkat syarikat akhbar itu sebagai akhbar tempatan terbaik di negara ini.

Pengarah Urusan Kumpulan Utusan, Datuk Mohd. Noordin Abbas berkata, kejayaan penganjuran majlis tersebut membuktikan Kumpulan Utusan mengorak satu lagi langkah ke hadapan.

Katanya, maklum balas yang diterima daripada komuniti perniagaan berhubung maj­lis anugerah tersebut jelas positif sekali gus membuka peluang kepada syarikat untuk terus menceburi bidang perniagaan.

"Saya percaya penganjuran Utusan Business Awards 2015 membolehkan syarikat menerima pengiktirafan sedemikian.

"Ekoran maklum balas yang positif, insya-Allah kita akan meneruskan penganjuran majlis itu pada tahun akan datang," katanya yang ditemui selepas Majlis Anugerah Perniagaan Malaysia 2015/2016 anjuran Dewan Perniagaan Melayu Malaysia Kuala Lumpur (KLMCC) di sini hari ini.

Pada majlis itu, Kumpulan Utusan dipi­lih sebagai penerima Anugerah Kecemerlangan Industri bagi kategori Akhbar Tempatan yang disampaikan oleh Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan In­dustri, Datuk Ahmad Maslan.

Tambah Mohd. Noordin, sokongan warga kerja Kumpulan Utusan dan pihak pengurusan syarikat amat baik sehingga membolehkan tanggungjawab yang diberikan dapat digalas dengan baik.

"Bercakap tentang warga kerja, kita dapat melihat semangat pekerja dan pihak pengurusan. Kita nampak respon yang baik di antara kedua-duanya yang membolehkan tugas-tugas yang diberikan dapat dilaksanakan dengan sebaik-baiknya," ujarnya.

No comments:

Post a Comment